Lördag

Idag har inte direkt varit en händelserik dag. Vaknade halv 7 av att  Totte ville ut så det var bara att klä på sig och ge sig ut i kylan.. Lyckades som tur var somna om när jag kom in igen. När jag vakna åt jag och pappa frukost, sen blev det guitar hero och paketinslagning.
Men sedan på kvällen blev det lite mer action, åkte nämligen på TRAVET! Woho.. hrm.
Ne men mamma häst skulle starta så jag följde med som stöd, och hon blev 3:a :)
Sen bar det iväg till Hällesjö och imorn blire Umeå.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är inne på de är med blogging nu carra barra :D

2008-12-21 @ 12:05:01
URL: http://jennifer911125.blogg.se/
Postat av: Carro

Jajemen! höhö ;)

2008-12-21 @ 22:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0