Typ städdag

Idag var det städdag här hemma i lägenheten. Skönt att ha nåt att göra när ångesten är hög, fattar inte varför jag alltid har ångest i flera dagar efter när jag druckit! haha. Men men.
Tänkte då först promenera bort på Sjödins och kolla på en dammsugare som skulle användas idag. Mötte Lolla och Ebba halvvägs som sa att det var stängt.. Fick då åka med Lolla till Onoff och kika där istället.
Blev ingen dammsugare idag men vi rensade garderober och lådor istället. Hatar att städa men det är riktigt skönt när man ser att det blir resultat. Sen blev det hemmagjorde potatismos med köttbullar och nu strax blir det smoothie! Sen blir det nog att jag går över till min kära granne, Chanelle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0