Umeå

Yes, nu har man äntligen kommit hem efter en väldigt lång dag i Umeå.
Vi åkte halv 8 från gården och kom väl fram runt 4 timmar senare. Sen var vi på nån bilfirma i någon timme och det var inte speciellt kul.. Men sen begav vi oss in till Umeås fina shoppinggata och jag såg verkligen fram emot att få med mig mycket grejer hem! När vi var på väg hem hade jag med mig en påse från Kicks med 3 nagellack och tops. Så jag åkte alltså tur och retur till Umeå bara för 3 ynka nagellack och tops..? Bra Carro. Lyckat. Men men, hade bra sällskap iaf.
Aja, fick iaf se lite annat än det vanliga! Måste tänka lite positivt också :) Haha.
Hoppas det blir en lite mer händelserik dag imorgon, vet iaf att jag ska baka! I brist på annat att göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0