18 April

Lördag idag. Har mest suttit och gjort olika tester till körkortet, trodde att jag var klar med teorin men jag hade tydligen bara klarat halva repetionsfasen så jag gjorde klart det idag. Så det känns skönt :)

Igår hände inte så mycket, var så kasst väder så det gick inte att göra så mycket. Men på kvällen åkte jag till Iza och umgicks lite med henne ett tag och efter hon hade ätit så åkte vi och hämtade Jennifer. Sen begav vi oss till Sara som var i Albacken, blev dock inte så långvariga där. Men det var kul att träffas en stund iaf.!

Robin har äntligen fått fingrarna ur arlset och tagit sig hit till Hällesjö, han tog även med sig Carro och hennes päron. Så vi käkade nyss lite våfflor och nu är de ute och kikar på valpar.
Själv väntar jag på Manne som är hemma och städar ut det sista ur sitt kära hus. Imorn måste allt va klart, för då ska de nya ägarna börja flytta in.
Blir nog en promenad för att fördriva tiden.


BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0