26 April

Många som har födelsedag idag, får säga grattis till Elinor som fyller 44, Bengt som fyller 50 och Mammas lilla älskling Marta som fyller 5 !

Har njutit hela helgen pga det underbara vädret! Har kunnat gått ute i klänning, me like!
Har inte hänt nå speciellt, var hundvakt i lördags så jag satt mest bara ute och solade och gav hundar mat. Tog även en promenad med Bamse och Bella, och senare på kvällen kom manne och gjorde mig sällskap. Vi lagade mat och bara tog det lugnt.

Testade även en balklänning idag och det lutar åt att det blir den! Inte helt nöjd men allt kan inte va perfekt så. Och det är exakt en månad kvar till balen idag så det börjar bli lite bråttom...

Nu väntar jag bara få att åka till stan, få se om det blir med bussen ikväll eller imorn.  Går bara 3 dagar den här veckan, mycket härligt! Pappa kommer hem imorn också, och som det verkar blir det nog bara han och jag i lägenheten för Iza stackarn har gjort illa sig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0