99 dagar kvar till studenten..

.. och igår var det 100 dagar kvar och det skulle såklart firas med fest för alla 3or, och även mig :D
Började med att jag och Frida åkte till Claudia och åt jättegod middag! Vi åt potatisgratäng och fläskfilé med bea-sås. Mums på det! Sen fixade vi till oss och runt 8 begav vi oss mot Yenie, Där var vi i kanske 2 timmar men sen klagade grannarna så vi gick däifrån. Då blev det en titt hos Claudias bror i typ en kvart, 20 min och sen sprang vi bokstavligt talat till Huset. Och det gick väl helt okej, med tanke på mitt val av skor, pumps! Haha.
Fick iallafall gå före alla i kön och sen var det bara att parta loss! Dock så var ju jag en av de torrbollarna som inte hade så kul som jag hade önskat.. Så jag var faktiskt hemma INNAN 12!! Hur pinsamt är inte det egentligen?? Skäms fan över mig själv. Men jag kände att jag skulle inte ha pallat med 2 timmar till därinne, utan att ha så speciellt kul. Eller jo, jag hade kul men det kändes bara fel på nåt sätt. Pank var och är jag också. Visst, sällskapet var bland de bästa men ja. Som sagt, JAG SKÄMS! 
Men jag träffade iallafall mycket trevligt folk och dansade och tjoade. Men höjdpunkten måste nog ha varit när Destination Unknown spelades. Så jävla bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0