Det var en gång en dröm

Måste bara få berätta om min dröm. Det var iaf så här, jag vaknade av att jag typ sprattlade som en, jag vet inte vad. När jag väl insåg vad jag höll på med så hade jag lyckats hett ur täcket ur påslakanet. Och varför jag gjorde det, var att jag drömde att jag hade en spindel som kröp runt i ansiktet och i min säng! Sjuuuukt äckligt. Spindlar är fan bland det vidrigaste jag vet.
Och för typ ett halvår sen drömde jag en liknande dröm. Jag drömde att det kröp runt massa spindlar i sängen och då vaknade jag av att jag spratt upp och ställde mig rätt upp i sängen. När jag insåg att det var en dröm så la jag mig ner och somnade om igen, men vaknade en stund senare av precis samma grej! Helt sjukt!
Jaja, intresseklubben antecknar. Men ville bara skriva det.. Haha.

Nu ska jag iza och ronja sooooooova. Imorn ska jag va hemma. WOHO!!

Börjar även få lite Björn Gustafsson abstinens.. Nån som vill låna ut filmen till mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0