Fredagen den 13e...

.. är det imorn och då fyller min kära mamma 51 år :) Grattis till henne!
Imorn är det även sista dagen på praktiken. Ska bli skönt men ändå inte. Är ju ändå lite småkul att fixa till i affären.. haha. Fast det kan bli väldigt långtråkigt vissa stunder, då man bara önskar att det typ började brinna eller nåt så man fick gå hem. Eller det lät lite hemskt men.. Aja. Sista dagen imorn som sagt. Far även till Hällesjö då, måste ju träffa lilla mammsen och fira henne lite på hennes dag. Läskigt bara att det är fredagen den 13e.. Tänk om det händer nåt läskigt liksom. Hope not!
Ska kanke även iväg och fiska med Ronja om vädret är bra, får se om jag får med mannen. Även mannen haha. Komiskt.
Sen blir det bara lugnt och mys skulle jag tro.
Hoppas det går nån bra film på teven, känner att jag behöver uppgradera mitt filmförråd. Är så kass på det där med att ha sett filmer, har ju inte sett de filmerna som man tydligen bara MÅSTE se. Så får se om det blir nå mer i helgen. Såg iaf Supersugen iförrgår. Den var ju riktigt rolig, fy fan vilka killar alltså! :)

Men nu är det natta, måste ha mycket energi till sista dagen! eller nåt...

Kommentarer
Postat av: Ronja

Haha "mannen" :P

2009-02-13 @ 08:30:36
URL: http://nordlundronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0