16 Januari

Först och främst vill jag säga Grattis till Ronja Nordlund som fyller 19 idag! :)

Sitter just nu på skolan och försöker jobba men det går inte så bra.. Hamnade här istället, det är mycket roligare haha. Men ska ha redovisning alldeles strax så jag och Claudia ligger lite illa till.. Men men.

Igår var det en rätt udda dag. Började med vanliga lektioner, hade bl.a. våran sista Svenska B lektion. Sedan när vi väntade på att psykosociala skulle börja blev det strömavbrott i stora delar av stan, alltså även på hela Wargen. Rätt mysigt ändå att stan var helt mörklagd och att många affärer hade tänt ljus och grejer. Jag och Iza gick på Ragnars och åt sallad, eller som vi sa "Vi satt på Ragnar och åt sallad". höhö. Och då kom vi in på det där att i princip hela stan är beroende av el. Om man tänker efter så är det faktiskt inte mycket som funkar utan el! Sjukt egentligen. Medans vi satt och åt så kom strömmen tillbaka. Efter det köpte vi present till Ronja och sen gick vi till NFI och fixade lite grejer. Sen blev det träning.
Och efter det bar det iväg till Ronja som bjöd på tårta. Bra att äta det direkt efter man tränat... Men men :)
Sedan kom mina kära Mamma och Bella och hämtade oss och skjutsade oss till Frösön och övernattade även hos oss, eftersom hon skulle upp tidigt och åka till Norge dagen efter, alltså idag. Mys!

Idag är frågan, Kälarne eller stan i helgen?

Kommentarer
Postat av: Ronja

Thanks darling! :)

2009-01-16 @ 19:06:33
URL: http://nordlundronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0