Can't stop thinking about you

4 Januari idag och imorse kl 7 for pappa hem till Ronneby igen med Sudden! Blandade känslor, skönt att bli själv och få bestämma själv igen men samtidigt trist att inte ha sällskap hela tiden och ha nån som handlar, lagar mat och diskar åt en.. Haha. Men han kommer tillbaka v.8 så det är inte så länge kvar.

Idag har städat heela lägenheten och skrubbat inne på toaletten och rensat avloppet. Det var ingen rolig grej att göra.. Men det måste göras ibland och jag passade på eftersom det var -24grader när jag vaknade. Fy fan säger jag bara!

Just nu sitter jag och tittar/lyssnar på när Robin spelar guitar hero. Kul att han är hemma, FÖR EN GÅNGS SKULL!
Men snart åker han och då blir jag helt solo igen. Så jäkla tråkigt.

Tipsa gärna med nån bra musik! Behöver fyllas på med lite nya låtar i mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0