Ett bekymmer ur världen

Ja, så kommer det blir imorgon när PROJEKTREDOVISNINGEN är klar! Ska bli så jävla skönt att ha det gjort. Sen är det bara att hoppas på ett betyg som är högre än G, eller vi måste få VG. Annars kommer jag nog bli skogstokig. Men men, kan inte få allt man vill heller :)
Blev iaf klar med allt inom projektarbetet idag så nu gäller det bara för mig att träna på vad jag ska säga imorgon klockan 10.15 i Ekewaldsalen. HERREGUD VAD NERVÖS JAG KOMMER VARA.

Anneli Tobias och Ronja är och hälsar på och Iza spelar guitar hero som vanligt, och jag blev less så jag satt mig här. Haha.

Var även jättejätteduktig och tog mig iväg och tränade idag. Guuuud vad skönt det var! Härligt att bara få springa av sig och svettas och tänka på annat. Och imorgon blir det bodypump klockan 17.00 med Iza. Nu börjar våran härliga träningsperiod som vi ska köra! Fy fan vad skönt det ska bli. Längtar tills man kommer in i det liksom, och börja vänja sig vid att köra så hårt.
Blir även körlektion på onsdag och nästa tisdag. Skulle vara väldigt skönt att bli klar det med där jäkla kortet också. Skulle underlätta en hel del..

Puss påre!

Längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0