Hej jag är lat.

Jag har upptäckt att jag har blivit så jäkla lat.. Orkar inte göra nånting, förutom att promenera. Helt sjukt! Men men, det blir det snart ändring på! Om jag orkar.. haha.

Idag har det varit en lugn dag, hittills. Följde med malin till kyrkparken för hon skulle med bussen därifrån. Sen promenerade jag hem och röjde undan lite i lägenheten, typ diskade och plockade undan grejer. Känner mig lite duktig faktiskt.
Och nu sitter jag här och väntar på att Iza ska komma hem och göra mig sällskap, men det lär ju dröja ett par timmar till. Men men, får väl försöka hitta på något annat under tiden, finns säkert mer grejer som behöver städas.

Och imorn drar skolan igång igen. Fy fan säger jag bara. JAG ORKAR INTE. JAG VILL INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0