Infinity

Då var det söndag igen. Vad händer en sån här dag då? Söndagar brukar inte vara speciellt roliga, rätt lugna och härliga men ändå inte för man känner i magen att det är skola dagen efter. Usch usch.
Men idag blir det nog som sagt lugnt, tänkte ta en promenad i slaskvädret och senare ikväll blir det ev. bio med mamma och micke.

Och igår fick man se bilder från dagen innan nyår. Herregud säger jag bara! Jag som trodde jag hade kontroll men enligt bilderna var det nog ïnte så. Jag såg ju heeeelt bedrövlig ut haha. och det värsta är att väldigt många kan se dem... Men men, såg ut att ha rätt kul iaf, huvudsaken det :) Och jag vill göra om den där kvällen igen, och ha mer kontroll och ännu roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0