Let's dance

Sitter faktiskt och kollar på let's dance. Sorligt, men sant. En fredagkväll ska ju helst inte se ut så här, speciellt inte när många man känner ska på o'learys där det är gratis inträde... Bara om man har rätt sällskap. Och familjen, som för tillfället består av mamma och micke, känns inte som det rätta sällskapet just nu.
Men jag har hört rykten om att jag och min käre mor ska åka till Ikea imorgon så det är antagligen värt det! :) Hoppas ryktet är sant bara...
Men det ska faktiskt bli sjukt kul att titta på Hasse Aro. Go Hasse!

Den här veckan har gått sjukt sakta, kändes som att dagarna har haft dubbelt så många timmar än normalt, fast man ändå inte lyckats fått speciellt mycket gjort. Men projektarbet har fått en rejäl spark i rumpan! Har kommit rätt långt, och på tisdag smäller det och är redovisning.. Usch, tycker inte om sånt där. Men men, skönt när det är över iaf.
Men vissa dagar har man bara lust att skjuta vissa människor. Man försöker att vara glad och positiv och inte blir irriterad över småsaker, men det är inte så lätt när man får tvärtom-beteende tillbaka. Skärpning säger jag bara!

Men nu ska boxaren George dansa! Vem det nu är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0