Natti natti

Nu äre natt, men jag känner mig inte det minsta trött. Och det beror nog på att jag är ensam hemma, tycker verkligen inte om det..
Dagen bestod ju då av redovisning som gick helt okej, vi klarade oss igenom den iallafall och fick applåder :) Det fick väl alla andra också men ändå.. Sen stannade jag och alla andra bf3or och lyssnade på fler som skulle redovisa. Sen gick jag och iza runt på stan och hon hittade en jättefin klänning!
Sen försökte vi bara fördriva tiden tills vi skulle träna. Vi hade ju tänkt att vi skulle börja träna rätt hårt och börja försöka äta lite nyttigare, men varför köper då Iza en macka på subway och jag en rätt stor påse med naturgodis på Konsum? Inte en bra första dag.. Men träningen gick iallafall bra, det hade blivit en ny instruktör och ett nytt upplägg på passet sedan vi var där sist. Mycket bättre pass, men dock sämre musik... Men men, hade kul iallafall! 
Och imorgon väntar årets första körlektion kl 13.... Jag säger bara, passa er!

Nu ska jag försöka pallra mig till sängen och få mig en liten sovstund iallafall. Usch, jag vill inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0