Praktik

Japp, idag började den långa perioden av praktik som vi på kära BF får ta del av. Jag valde dock ställen man inte får vara på, bl.a. Konsum! Man får alltså inte vara i butik egentligen. Och så ska jag va hos mamma, och man får alltså då inte vara hos en anhörig. Men men, lärarna får gilla läget :)

Började alltså idag klockan 9 och hela dagen har i princip bestått av att packa upp frukt och grönsaker, och se hur vissa grejer går till. Ganska seg dag men imorn skulle det tydligen bli mer att göra så det blir förhoppningsvis kul.
Sen blev det träning som vanligt och nu sitter jag här i min ensamhet för Robin och Iza for nyss till Kälarne. Som sagt tycker ju jag inte om att vara ensam..

Även att jag var så klantig igår och lyckades strula bort mitt bankomatkort.. Jag skyller som vanligt på mina gener.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0