Jaha

Då hade man en sån här kväll igen. Då man tänker på precis allt mellan himmel och jord, vilket gör att man blir tokdeppig och bara vill gråta i floder.. Men upptäckte nu ett mycket tröstande sms, ingen kan ju gissa från vem. Haha. Han gör mig alltid på bra humör! Puss på honom.
Fast det blir ju inte helt okej bara för ett sms, man vill ju ha honom här liksom. Aja, nog pratat om Herr Fagerberg.

Beställde klipptid idag, som var mer än behövligt. Mitt hår ser ju helt bedrövligt ut, speciellt topparna. Och då ska vi inte prata om färgen.. Börjar ju få tillbaka min normala hårfärg. NOOOOOOOOOOOOO!!! Måste göra nåt åt det MYCKET SNART. Fast jag vet inte om jag bara ska göra ljusa slingor på det här eller färga det lite mörkare..? Jag trivs ju väldigt bra i mörkt och det är snart 3 år sen jag var blond så jag vet inte hur jag skulle trivas i det nu. Är ju såklart kul att prova lite olika men om jag inte skulle va nöjd med blondt så har det slitit så jädrans mycket på håret. Så jag vet inte alls hur jag ska göra.. Känns som om man vill göra nåt åt det så fort som möjligt. Skulle dock sitta fint om man hade RÅD med det. Varför ska det alltid sitta i pengarna? Man blir för det mesta alltid hindrad från det man vill göra pga av att man inte har nå pengar, iaf jag. ååh, vill börja jobba på riktigt NU så man får lön nångång.. Har ju börjat pratas om utlandsresor från olika håll så man måste börja spara till det också så man har råd att åka på åtminstonde EN av dom.

Dagens höjdpunkt: Åkte till Kälarne med mamma och handlade mat på Ica, beställde klipptid och köpte tidningen hos Iza.
WOHO! Kul liv man har..
(Fast det var ju iofs en höjdpunkt att träffa dig Iza. Maha)


Hittade en bild på Världens sötaste Smulan som jag bara var tvungen att lägga upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0