Östersund fram och tillbaka

Idag har man inte gjort många knop, har väl mest blivit så att man suttit och tyckt synd om sig själv för den lilla förkylning man dragit på sig. Så jag har mest suttit framför teven och kollat på olika meningslösa program och gjort lilla tjocka Bella sällskap, som ska få valpar om ca 3 veckor!!! :)
Men först var jag snäll och skjutsade lillasyster Landerberg till skolan kl 10, men jag skulle ändå dit och handla och hämta en spikmatta till mamma så jag kanske inte var sådär överdrivet snäll ändå.. Haha.

Nu sitter jag i lägenheten på frösön i min ensamhet och väntar på att nån ska komma hem och göra mig sällskap.. Är så tråkigt att va själv! Men jag orkar inte heller lägga energi på att ringa nån man kan hälsa på, så jag får väl heklt enkelt skylla mig själv.
Imorn ska jag ännu en gång lära mig kassan på konsum, känns som jag aldrig kommer lära mig alla siffror och knappar. Men men, wish me luck!
Är alltså därför jag är inne i stan. Åker nog tillbaka till mamma imornkväll igen, om inget annat skulle dyka upp.

Även att de va 4 månader för mig och Manne i lördags! tiden går fort när man har roligt.. <3


Kommentarer
Postat av: malin

joooo klart de va snällt :D

2009-06-11 @ 22:38:13
URL: http://malinn.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0