Bra dag

Idag har inte direkt varit en ansträngande dag. Började halv 11 med att vi lyssnade på en tjej i klassen som skulle redovisa nåt, sen satt vi oss i smågrupper och började planera om när vi ska ut och föreläsa om Barn- och Fritidsprogrammet nästa vecka, i kanske 20 min. Sen slutade vi.
Så då blev det en sväng på stan med anna och sen körlektion. Känns som att körningen börja sitta snart, så jag hoppas det är dax för prov inom kort..
Efter det blev det träning och sen blev jag och Iza bjuden på mat av snälla Stefan :) Mycket gott!
Och nu sitter jag här och väntar på att Malin ska komma hit! Ska kika på film och bara snacka massa skit.

Imorn blire längdskidor med fritidsgruppen igen, men då ska vi åka uppe på frösöberget. Blir nog kul! om det är bra väder..
Sen på kvällen är det den vanliga träningen och efter det blire buss till Emanuel, som även har namnsdag imorn :)

Och på lördag blire utgång, ses på o'learys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0