Halo

Är helt fast i låten "Halo" med Beyonce. Sjukt bra och mysig låt!

Ännu en helg har gått, har hunnit med att varit till Solefteå, bara tagit det lugnt och hälsat på Ronja där vi kikade på melodifestivalen. Sjukt pinsamt dåligt. Bara Thorleif som var nåt! Haha.  

Idag slipper jag dock ha ångest för att det är skola igen och att jag måste fixa skjuts till stan för nu är det SPORTLOV! Så jäkla skönt. Fast iofs så kan man väl säga att jag typ haft lov några veckor men nu är det på riktigt :D
Imorn ska jag och mamma fara in till stan och då blire bio med Robin och Carro. Ska se "Män som hatar kvinnor", som tydligen ska va bra. Blir sedan kvar i stan till onsdag för jag har körlektion tisdag och onsdag.. Får se hur det går. Efter det blir de kälarne igen resten av veckan. Hoppas det blir en bra vecka :)

Nu äre gossip girl!
Ciao


Kommentarer
Postat av: Ronja

Män som hatar kvinnor är hur bra som helst! Jag malin och ida var in och såg den igår, och ja.. Jag är fortfarande förundrad! SKITBRA! :) Hoppas du får ett bra lov lillen, hör av dig om du har tid att ses:)

2009-03-02 @ 09:34:31
URL: http://nordlundronja.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja, den var sjukt bra. Riktigt obehaglig vissa stunder men ändå sjukt bra. Absolut, desamma sweet! :)

2009-03-04 @ 22:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0