heyyyyy kaj!

Sitter just nu i min ensamhet hemma i lägenheten på frösön. Är toktrött men känner som vanligt inte för att sova, Iza är inte hemma och jag tycker inte om att sova själv så det är antagligen därför. Men snart ska jag ta mig i kragen och lägga mitt feta arsle i sängen. Och den övriga kroppen förstås.

Idag har varit en konstig dag. Började med att jag och Claudia hade prov halv 9, gick ju rent åt helvete om jag ska va ärlig. Men det kan inte bli sämre än ett ig :) Sen var det bara en vanligt skoldag med psykologi A och Naturkunskap B.
Efter det blev det körlektion och jag måste då säga att ingen kan vara så förvirrad och okoncentrerad som jag. Jag sitter bara och typ pratar massa skit, skrattar, yrar och frågar saker som vem som helst skulle kunna. Körskoleläraren bara skratta åt mig. Haha. Tur det iaf, så han inte blir sur eller nåt. Sen gick jag till Iza på skolan. Och den lilla fisen minsann, HON KLARADE TEORIPROVET IDAG!!! STORT Grattis till henne <3
Sen gick vi hem och gjorde lite mat, tog en powernap och sen begav vi oss till Robin Prettymountain som fyller 21 år idag, och käkade lite tårta. Mycket gott, men min mage tyckte inte om det. Känner mig fan gravid eller nåt, uppsvälld som en jävla ballong. Hoppas det går över snart, gör ju typ ont. Haha.

Imorn blire skola, träning och sen fotboll på Jämtkraft Arena! Ska kika på nyblivna 21åringen som spelar füssball.  

Även lördag Ronja, Woooooho ;)



Juevesjuevesjueves

Kommentarer
Postat av: Ronja

men fuck you carro :P höhö.. Och ja, vi måste ses snart! Om inte annat på lördag men sen måste vi hitta på nåt :) puss på re!

2009-03-26 @ 00:22:23
URL: http://nordlundronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0