O'learys

Igår var O'learys invarderat av Kälarnefolk! Vart man än tittade så såg man nån man kände. Hur kul som helst!
Men kvällen började med att jag följde med på Gesell(?)brevsutdelning och om jag ska va ärlig så var jag lite halvskraj från början.. Trodde bara att alla Geseller skulle få ta emot sina brev och att det sen var middag. Men nej nej, det där var ju värsta seriösa grejen. Det var som värsta sekten så jag trodde vi skulle bli hjärntvättade eller nåt. Det var gamla gubbar som slog klubbor och i bordetoch läste dikter och grejer. Och en annan gubbe gick runt med en käpp som han titt som tätt dunka ner i golvet. Men det var en kul erfarenhet, nu har man varit med om det där också :)
Efter den där knasiga cermonin så blev det middag. Kände mig dock väldigt otacksam för jag blev typ mätt på förrätten, som var en liten vårrulle fylld med kräftstjärtar och hummersoppa som typ smakade choklad! Hur god som helst. Varmrätten bestod av Hjortfilé med typ potatisgratäng och rödvinssky och nån vitlökssörja. Även det var hur gott som helst. Efter det blev det morotskaka och sen begav vi oss till frösön för att byta om.
Sen blev det fotboll hos Tommy och sen begav vi oss till O'learys. Hade så jäkla kul, träffa så mycket roligt folk och En Man Kort var så jäkla bra och duktiga! Riktig höjdarkväll! :)

För övrigt har jag ínte gjort så mycket i helgen. Mest bara varit hemma i Hällejsö och tagit det lugnt. Mysigt att träffa mamma och dom andra lite!
Har dock inte träffat bror på hur länge som helst känns det som. Triiiiist! Blev typ 10 min igår, men det räknas nog inte känns det som...

Även klart att jag och Iza ska på Vårforum! WOHOO!

Imorn är det måndag och jag tycker det ska bli jättekul att få gå på skolan och plugga och grejer igen!! NOOOT
Ne, ge mig torsdag så slutar jag klaga. Då är allt bra igen.


Hasta la vista babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0