Tillbaka igen

Ja, nu har man kommit tillbaka till kära Hällesjö. Åkte som sagt till stan i Måndags för att vi skulle på bio. Den var sjukt bra! Riktigt obehaglig vissa stunder men ändå sjukt bra. Den kan jag varmt rekommendera!
Hade körlektion igår och idag som båda gick helt okej. Bokade även halkbana idag! Weeho :) Hoppas man kan få ta det där jäkla kortet snart..
Hade väldigt roligt sällskap i bilen till Kälarne, nämligen Izas mamma Elinor, mormor Anna-Greta och moster Katarina. Tror inte det var tyst i bilen en sekund. Hade sjukt roligt! :) Väl framme i Kälarne så hoppade jag av hos Ronja och umgicks lite med henne några timmar, tills mamma kom och hämtade mig. Och nu sitter jag här och funderar på att lägga mig. Vill att det ska blir imorgon fortfortfort! för då kommer Manne hem :)

Gnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hör av dig när du kommer tillbaka till stan så kan vi väl ses? :)

2009-03-05 @ 22:24:14
Postat av: Malin

.... till malin, verkade inte synas nå namn på förra kommentaren :P

2009-03-05 @ 22:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0