Untouched

Med ett leende på läpparna kan jag nu säga att halkbanan är avklarad och jäklarns va kul det var! Var såklart toknervös innan och blev ännu nervösare när kvinnan som gav oss instruktioner berättade att vi skulle få ha en egen bil efter som vi bara var 5 elever.. Jag? Själv i en bil? Woouw, hejda dig nu lilla tant. Det kändes så jäkla fel att va själv i en bil.
Men man vänjde sig ganska snabbt och sen var det bara att sladda! Sjukt kul. Känns dock riktigt skönt att ha det avklarat.

Nu sitter jag här i min ensamhet och kollar på tv. Är just nu 2½ men och resten av kvällen kommer bestå av; Den rätte för Rosing, Desperate Housewifes ( som tydligen började förra veckan utan att jag visste det...) och Christine. Tvn är en bra vän när man är ensam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0