Ge mig imorgon... NU

Då skulle jag bli glad. För då får jag träffa min alldeles egna man(ne)! Han vill jag inte dela med någon. Toffelvarning, jag vet.

Börjar känna lite panik inför det här med balerna och studenten och allt. Jag har ju inte fixat klart allt, känns som att man borde göra det rätt snart.. Ska till sundsvall på fredag så jag hoppas jag hittar lite då, som gör att jag kan andas lite iaf.
Det som är klart är ju iaf klänningen jag ska ha på studentdagen, ett par skor som jag ska ha nån av dagarna, balklänningen, även fast jag inte är riktigtriktigt nöjd, person som fixar hår och smink till balen, och klänning som jag ska ha på mösspåtagningen. Fast jag börjar banga lite med den, jag vette tusan om den passar in.. Får se hur det blir. Men som sagt, efter fredag hoppas jag allt har klarnat upp lite.

Och så är jag inte klar med alla inlämningsuppgifter än.. PANIK. Det blir råplugg i helgen. Som dock inte kommer bli av om jag känner mig rätt..


Jag säger bara; HA HA HA! Stackars liten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0