:-) :-/ :-(

Har varit en blandad helg.
I fredags var det en snabbis till Hällesjö. Manne skulle hämta post, så passade vi på att äta middag hemma hos mamma och sen for vi tillbaka till stan.
I lördags firade jag och Manne 1år tillsammans ♥
Vi hade inget planerat så vi tog en rejäl somvmorgon, åt en mysig frukost och sen bestämde vi oss för att åka till Robin och Carro i Åre, bara för att göra nåt liksom. Så vi kikade på film i Carros lägenhet och sen åkte vi in till själva byn och åt på nåt ställe som hette Broken. Sen begav vi oss till stan igen och då bestämde vi oss för fest. Så vi fräshade till oss lite snabbt och drog sen till Tommy. Hamnade sen på plaza, och det kändes som om det var 40+ och så jag. Så det var väl ingen höjdare. Men det var väl en helt okej kväll, fick spendera den med Manne såatte..
Dagen efter blev det en degdag. Vaknade rätt tidigt ändå och gick då in till stan för att hämta bilen. Sen handlade vi och åkte hem och kikade på film. Tommy och Robin kom förbi en sväng och sen käkade vi med dom på Tages.

Ska nu börja ett nytt liv, har sagt det ett antal gånger men nu får det fan vara nog. Vill inte se ut så här så nu har jag bestämt mig, FOR REAL!
Så nu blire en promenix i min ensamhet och sen blire träning.

Dock har hänt massa tråkiga grejer nu också.
Hällesjös Rune Lundström somnade in igår på Östersunds sjukhus efter att han fått en stroke.
En 17-årig pojke avled efter en skoterolycka i Åkersjön.
Och våran älskade hund Tessan, som nyss fyllt 11 år, ska avlivas idag hos Veterinären. Men det är det enda rätta, hon är tydligen så dålig så hon skulle bara lida om hon ska fortsätta leva vidare.

Vila i frid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0