Jennifeeeeeeeeer

Idag har det varit en lugn dag, gick en sväng på stan med pappa och handlade klart alla julklappar. Skönt!
Och så eftersom jag inte fått någon födelsedagspresent av min far så köpte han en till mig idag, Diesel fuel for life!

Nu sitter jag hemma hos Jennifer och hon har hjälpt mig att fixa till min blogg, blev jättefint! Fast det måste fixas några detaljer för att jag ska bli helt nöjd..
Fick även min födelsedagspresent/julklapp av henne. Fick lite kösgrejer, ett ljus och en jättefin tavla med bilder på oss :)


Kommentarer
Postat av: Ronja

Åhh den som luktar så gott! :) Jag har önskat mig "I do" parfymen på Makeupstore av brorsan :)

2008-12-20 @ 15:04:29
URL: http://nordlundronja.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja jag håller med, älskar den! Aha, hoppas bror är snäll och ger den till dig då :)

2008-12-20 @ 21:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0