7 Oktober

Hatar när man klickar bort sitt inlägg som man skrivit, och det händer ju oftast när man skrivit mycket också! Aja, får försöka skriva om allt igen..

Var 8 månader för mig och manne igår, yaaay! Tiden går fort när man har roligt. Fast det känns som om vi har kännt varann hela livet så då är 8 månader rätt kort ändå.. :)

Sov faktiskt till 08.45 idag, som inte har hänt på lääänge lääänge. Men det är som svårt att somna om när manne åkt till jobbet, så då kliver man hellre upp och och sätter sig vid dumburken istället. Men men, så blev det inte imorse!

Allt med mobilen gick iaf bra, åkte till moster och blev såklart retad direkt för min klantighet. Men precis som hon så är jag ju släkt med min mamma och det säger allt. Men telefonen är tillbaka och det är jag MYCKET glad för.

Nu sitter jag och väntar på anna banan. Vi ska kolla runt efter jobb som vanligt, det har blivit så att det typ är det enda vi gör när vi umgås nuförtiden! Men det är väl bara bra att man puschar på varann iofs, för det är väl den enda chansen till att lyckas få en inkomst. Konsum är ju inte så mycket att ropa hej för.. Men men. Bättre än ingenting.

Aja, nu blire duschen.

Bye
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0