Jullov

Yes, idag fick man då det efterlängtade jullovet! Även att det är mitt livs sista jullov.. Sorligt men sant.
Gick till skolan vid 11 för att käka gröt och tunnbrödstut med Claudia och Frida och sen blev det julklappsutdelning i klassrummet + julmust, bullar och pepparkakor.
Sen på kvällen bar det iväg till Krokom till min mormor som verkligen blev glad över att se mig! eller hur var det egentligen? Hon blev helt överlycklig när hon såg att Robin var med och ställde sig och hoppade och kramade om honom, men jag fick knappt en kram.. Kul mormor jag har :)  Fick iaf 2 kartonger av henne med grejer i, får se om det är något nödvändigt.

Och när jag kom tillbaka så var min älskade pappa Bertil hemma i lägenheten!
Mycket kul att träffa han igen.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hihi<3

2008-12-19 @ 00:11:30
URL: http://jennifer911125.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0