31/12 - 2009

Klockan är 21:05 och det är den sista dagen på året. Om mindre än 3 timmar är det 2010. Jag sitter här och tänker på vad som hänt 2009 och jag känner nu att jag inte riktigt vill att året ska ta slut.. Det har hänt så himla mycket bra grejer så det känns lite vemodigt. Men visst, det har samtidigt hänt mycket dåligt också men det känns som om det positiva väger upp allt.

6 Februari: Blev tillsammans med Manne
12 Maj: Tog körkort
6 Juni: Tog studenten - Ett steg närmare vuxenlivet. Fast jag känner mig inte alls vuxen.
 Det är väl huvudsakerna 2009 som men det har även hänt massa annat roligt och mindre roligare saker. Men 2009 är ett år jag aldrig kommer att glömma. 

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0