Non positive

Nej, igår var ingen bra. dag. Gjorde mycket nyttigt och så, som att städa, diska, tvätta och träna. Men så kom det massa funderingar om mig själv och mitt liv. Det har hänt så mycket positivt, och negativt, de senaste åren. Men just nu känns det som om jag bara har en bra sak kvar. Vad har hänt med det andra? Jag har ingen annan att skylla, bara mig själv.
Jag har alltid sagt att jag aldrig ska bli en sådan person som jag just nu är. Och det är skit. Varför blev det så? Va hände? Varför gör jag sånt som jag inte vill? Just nu känns det som jag stött bort de bästa, helt utan anledning. Skulle gärna ha vridit tillbaka tiden ett år och gjort så som jag alltid sagt.
Men det är väl samtidigt så att alla förändras och det blir aldrig som man tänkt sig. Åren, månaderna och dagarna blir inte alltid som man trott. För ett år sen hade jag aldrig trott att mitt liv skulle se ut som det gör nu. Det här året är ett av i mitt liv, men samtidigt, hemskt att säga men ett av de värsta... Men det är väl så det är, händer det något bra så måste det hända nåt dåligt. Och som Karma, gör man något bra får man något bra tillbaka, men gör man något mindre bra så får man nåt dåligt tillbaka.
Och det är väl just det som har hänt.



JAG SAKNAR ER! ♥


//C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0