Lördag

Är så skönt när man åker ifrån stan på torsdagar istället för fredagar, man får liksom en extra helgdag! Mycket uppskattat. Så jag har söndag idag, även fast det bara är lördag. Wohoo!

Åkte alltså mot Kälarne i torsdags och kom till Hällesjö på fredan. Då var det fullt hus hemma. Vi hade, eller har fortfarande, besök från Grillby som ligger någon mil från Enköping. Inte lite folk heller som har ockuperat huset! Frasse och Carina sover i mamma och mickes rum, Albin på mitt rum, Adam och Edvin på Robins rum och Pille och Ella inne hos mickes pappa i grannkåken. Så mamma och micke sover nere i en bäddsoffa och jag och Robin får ta sofforna nere i vardagsrummet. Men jag tycker bara det är roligt, kul att dom kommer och hälsar på :)
Har dock inte umgåtts med dem så mycket som det var tänkt, har mest spenderat tid hos mannen. Men ikväll ska jag umgås med dem så mycket som det går!
Just nu är det bara jag och Frasse hemma, resten av ligan är uppe i skogen och äter kolbullar och dricker öl, och Robin är på väg hem från en tydligen MYCKET bra konsert som gjordes av AC/DC.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0