En vecka kvar!

Japp, sen smäller det och blir partaj! :) Längtar längtar längtar.
Och på måndag fyller IZA 18! Helt sjukt. Och så fyller ju Ronja 18 på onsdag! Helt sjukt det med haha. Snart är dom lika stor som mig :)

Åkte till Hällesjö igårkväll efter min och Izas otroligt fina och lyxiga middag. Åt nämligen Regnbågslax med Kokt potatis och grädd- och dillsås! Mycket utsökt haha.
Ja men jag åkte som sagt till Hällesjö igårkväll, Micke skulle skjutsa in Robin till stan och då passade jag på att åka med tillbaka, eftersom jag är ledig VARJE fredag! Den du.
Blev sängen ganska snabbt, och jag hade planerat att ta lite sovmorgon men så blev det ju inte. Vaknade först av mammas väckarklocka där runt 6, eftersom jag hade glömt att stänga min dörr.. När jag väl lyckats somna om ca 1 timme senare så känner jag en stor klump som hoppar upp i sängen. Den klumpen var Totte. Då var det lika bra att kliva upp, för han låter ju inte bli en precis.
Gjorde först iordning lite mat till nå gäster som tydligen skulle komma idag, och sen blev det frukost! Mums mums. Och nu sitter jag här. Får se vad resten av dagen har att erbjuda.

7 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0