söndagsöndagsöndagsöndagsöndagsöndag

Återigen, hatar söndagar....

Har bara varit en helt vanlig helg. Åkte till Hällesjö i torsdags med Manne, Iza skulle opereras på fredan så han hoppade av på Frösön och tog med sig sin bil hem.
På fredan blev det faktiskt lite träning! Efter många om och men, och efter lång tid av övertalning så följde jag med Manne på kask. Rätt skönt men det där är nog inte riktigt min sorts träning. Jag diggar bodypump och löpning :)
På lördan åkte jag med Ronja och henne päron till stugun och kikade på match, Kälarne-Lillhärdal. Inte så kul match, men det blev 2-2 tillslut.
Sen var helgen slut.. Och jag vill bara att det ska bli torsdag och helg igen. Som vaaaaanligt.


Idag flyttade även dessa två sötnosar ända ner till Enköping.
Dom får det nog bra :)


Nanook


N
Nalle





LÅT HONOM VARA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0