♦Lunes, tres de noviembre

I fredags blev det ju Funäsdalen med mamma + fler. Inte allt för kul att åka så långt med bil, men det var väl en helt okej resa. Såg mycket intressanta saker. Stannade en sväng på skalet också och kollade på folk, såg dock inte så många som jag kände.
Lördagmorgon hade jag tokont i halsen och så har det varit hela helgen och idag. Inte kul. Hatar att va sjuk! Man kan ju inte göra nånting. Bara sitta i sin ensamhet och tycka synd om sig själv. Kan inte trösta mig själv genom att äta heller, för det gör ont att svälja. Så då är det bara att inta soffan och stirra in i teven och tycka synd om mig själv. Vill bara att manne ska komma hem nu så har jag nån som bryr sig om mig iallafall.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0