Nja

Idag är ingen bra dag. För det första så sov jag till 10, vilket är mycket ovanligt. Och när jag vaknade så kände jag att jag hade rätt ont i halsen, och det är inte roligt. Hatar att ha ont i halsen. Sen när jag klev upp så såg jag dessutom att det var tokfint väder ute!
Jag måste nog ge mig ut en sväng, även fast jag inte känner mig så pigg.. Men det är säkert bara nyttigt också.

Om jag inte nämnt det tidigare så är det bestämt att jag ska börja träna på fristilen, även fast jag antagligen inte har råd.. Men det är nog värt det, hoppas jag. Har ju iaf lite mer träningskompisar där än på step in, bl.a. Tommy och madde, manne som ska skriva in sig när som helst och malin L som ska börja där samtidigt som mig :)
Så då får man förhoppningsvis mer motivation till att träna!


Nu har jag varit godisfri i 3 dagar, beröm mig! haha


Hörs!
Bye

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nice;) men godis är gottttttttttttttttttttttt

2009-10-09 @ 01:15:16
URL: http://jennifer911125.blogg.se/
Postat av: C

Jag veeeeet..

2009-10-09 @ 07:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0