October 5th

Måndag. Inte den bästa dagen direkt. Man ska säga att jag hatar måndagar. Eller nuförtiden ogillar jag nästan alla dagar förutom fredag, lördag och söndag. Dom andra dagarna känns nästan meningslösa. Jag gör verkligen ingenting. Jag sitter hemma och kollar på tv och typ tycker synd om mig själv för att jag inte har något liv. Jag har inget riktigt jobb, bara några timmar på konsum varje månad. Så jag har alltså ingen inkomst att lita på. Har varit ute och lämnat CV:n lite här och var men det har inte riktigt gett nåt resultat, ännu..
Och så vill jag så otroligt gärna ha en egen lägenhet med Manne, eftersom Hannas kille antagligen flyttar ner till östersund snart. Men jag har ju som sagt ingen inkomst, ingen inkomst=kan inte betalahyra=ingen lägenhet. Så det känns piss. Och det känns så jävla tråkigt att sitta här i lägenheten på frösön, visst jag har bott här i princip hela mitt liv men på nåt sätt trivs jag inte här för jag känner mig så ensam.. Och jag vill ha nåt eget, EGET. Fan vad jag hatar pengar.
Men livet ser iaf lite ljusare efter helgen, då jag träffade Iza. Vi har lite planer på våran framtid. Hoppas det blir av!

Men varför klagar jag egentligen när jag har allt jag behöver? Emanuel Fagerberg heter han.
Hur glad blir man inte när man får ett sånt här sms:
Manne
05-okt-2009 09:20
"Fan vad jag älskar dej!! :-D <3"


Apropå helgen, så har jag haft en riktigt mysig weekend. I torsdags åkte jag och Manne till Hällesjö och på fredagmorgon klev vi upp kl 6 för att åka till Bispgården där Skodan skulle på service. Tog en sväng till Hammarstrand för att fördriva tiden och när bilen äntligen var klar så åkte vi till svärmor(har aldrig använt det ordet förut hihi)Katarina och Bengt i Minkelberget. Man kan säga att det enda vi gjorde där var att äta, äta och äta. Magen känns fortfarande som ens stor ballong! haha. På lördagen åkte vi tillbaka till Hällesjö och bara tog det lugnt. Och på söndagen tog vi en långpromenad med Kira, Sanya, Bamse och alla valpar. Riktigt skönt att få röra på sig.
Bestämde även mig för att sluta äta godis på ett tag, och då hängde herrn också på. Så vi ska inte äta godis förrän halloween och efter det får vi inte äta godis förrän på jul. Kommer bli tufft men jag ska klara det! Försökte även få han att sluta dricka redbull men det är nog inte det lättaste...

Beställde alldeles nyss biljetter till Micheal Jacksons biofilm "This is it" som har premiär den 28 Oktober, så jag och Manne ska gå på föreställningen 18.30. Han blev väldigt glad när jag berättade att jag fixat biljetter :)

Ska försöka uppdatera lite oftare hädanefter.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0