Oj

Redan torsdag idag, jäklar vad dagarna går fort även fast jag knappt gör nånting. Men det är bra, då blire fort helg :)
Igår var jag ute en sväng med Iza Linda Pamela och Viktoria och lekte bilkurragömma. Skitkul! Men ändå svårt för det var riktigt kluriga ledrådar.. Sen åkte vi hem till Pamela och kollade på Grey's och när det var slut så blev det lek igen.

På lördag är det fotbollsgala/avlutning i kälarne. Jobbar dock 0730-1530 så det blir att köra snabbt! Och jag får göra mig iordning i bilen, det var ju mindre kul.. 
Har hittat en superfin klänning som jag funderar på att ha men jag vet inte om den blir lite för mycket, den är rosa. Men manne ska få se den idag och avgöra om det blir köp eller inte. Jag gillar den iallafall :)

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, funderar på att ta en promenad för att fördriva tiden men det är så tråkigt utan hund, inte lika kul att gå själv :( Men jag har ju hittat ett headset iallafall så jag har musik, alltid nåt.

Bye, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0