Tisdag 2009-10-27

Mindre än 2 månader kvar till julafton, helt sjukt. Tiden går faktiskt ovanligt fort nuförtiden. Negativt eller positivt? Jag vet inte jag..

Och jag har fortfarande kvar mitt problem, vad ska jag va på halloween? Det är tisdag nu, sen blire onsdag, torsdag och FREDAG. Sen går det inte att vela nå mer. Tänkte att jag skulle ta dagen idag till att bestämma vad jag skulle vara, men halv 10 ringer kära Siv på Konsum och frågade om jag kunde jobba till kl 17 så jag tackade såklart ja. Så nu sitter jag här och vet fortfarande inte vad jag ska va.
Men jag upptäckte en riktigt kul grej på jobbet, en ny Marabouchoklad-sort! Den heter Vinter och innehåller typ kanel, val(?)nöt och ingefära. SKA testas på lördag.

Imorn ska jag till en jobbcoach och få hjälp med lite grejer. Hoppas det är värt att lägga tid på...
Sen på kvällen blire BIO med manne, "This is it"! Hoppas att JAG också tycker om den, manne lär ju älska den. Haha. Aja, mysigt med bio iaf!



Mums! Förhoppningsvis...


BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0