Upptuppnupppupp

Vad gör jag uppe nu, när jag kan sova?? Jag var så stensäker på att Konsum skulle ringa så det gick inte att somna om när manne hade åkt. Och det är ju inte försent än att dom ringer heller. Men mitt hår är som smör så jag kommer ju typ se sjuk ut om jag skulle jobba, folk kommer bli brydd.

Avatar igår med Manne, Robin, Carro och Smurf, riktigt bra film! Men på nåt sätt lite obehaglig, tänk om det gick att göra sådär på riktigt att man hamnade i en annan värld genom att lägga sig i nåt som liknar ett solarium och sen förvandlas man till en stor blå varelse! Och att man t.o.m. kunde bli fast där! Haha det var typ det jag satt och tänkte under filmen. Men den var ändå sjukt bra.

I eftermiddag blir det Åkersjön med Mor, Micke och Robin. Jag vill på Bodystep! Men ska iallafall träna nu på dagen istället, men det är inte lika kul. Kommer ta timmar innan jag verkligen ger mig dit, har så kass motivation till det. Iallafall när man ska träna själv.
Vilka problem man har egentligen, verkligen i-landsproblem! Huvva

Ne, nu ska jag försöka blunda i åtminstonde 2 timmar till, eller 3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0