13/01-2010

Känns inte som om jag har något vettigt att skriva om, så vet egentligen inte varför jag skriver. Men men, får väl blir ett ointressant inlägg :)

Har inte hänt så mycket den senaste tiden känns det som.
Hade ett lugnt nyår. Käkade thaimat med grannarna i Hällesjö och skålade in det nya året hos våra tyska grannar.
Sen var jag mest i Hällesjö, tog det lugnt och FRÖS. Så jävla kallt där ett tag.
Svärfar + hans familj kom och hälsade på och körde lite hundspann på isen :)
Òch dagen efter kom Iza och hälsade på! Då tog vi oss en runda i skogen med hundspann, Robin och Manne var också med. Var ett tag sen man körde så det var kul!

Blev en del ändå! En del vettiga och mindre vettiga grejer :)

Och i eftermiddag blir det lite spännande, får se hur det blir med den saken.. Hoppas!
Bara jag hade haft ett riktigt jobb så hade det varit solklart. Men men. Kan inte alltid gå som man vill.




Smilla och Totte ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0