2010-10-10 - SNÖ

Riktigt längesen jag skrev nu. Läste igenom några gamla inlägg så jag tänkte att jag kan väl lika uppdatera en snabbis då :)

Gör just för tillfället ingenting. Kikar bara runt lite på datorn och väntar på att tiden ska gå. Skjutsade Manne till jobbet runt 06.30, han ville inte gå för det är nästan snöstorm ute.. Har varit vaken dess, bruka ha lite svårt att somna om när jag varit vaken en stund sådär.
Väntar iallafall på att tiden ska gå, ska på stan med Malin efter hon slutat jobba.
Efter det blir det Bodypump, om mina knän pallar det. Och sen blir det nog bara en lugn tv-kväll.



 
Den här skönheten ska förhoppningsvis snart bli pappa.


På fredag följer min kära vän Malin med till Hällesjö. Längesen hon var hem och hälsade på så det ska bli mysigt! Ska nog inte hitta på nå speciellt, bara ta det lugnt och mysa med hundarna.

Nu ska jag försöka komma på nåt vettigt att göra!

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0