Man inser nog inte hur...

Man inser nog inte hur mycket en person betyder för en, hur mycket man älskar personen förrän den tas ifrån en. Det är så lätt att ta en för given, man tänker aldrig att den här dagen kan va den sista. Låter i och för sig hemskt att gå runt och tänka så, men det är ju sant. Vare sig personen dör eller drabbas av något allvarligt så tror man aldrig överhuvudtaget att det ens kommer att hända!
''Det händer ju inte mig'' är nog en vanlig tanke hos de flesta. Men så helt plötsligt är man i den sitsen själv.
Jag har hittills haft den turen att ingen i min närmsta krets har drabbats av nåt allvarligt eller tagits ifrån mig (PEPPAR PEPPAR).
Jag känner också att jag kan ta folk för given. Och det är verkligen det sämsta man gör! Vänner och familj är det bästa man har. Så är det bara.

Nog med det djupa för idag.
Sitter just nu och kollar min favvofilm; The Holiday!
Jag kan kolla på den hur många gånger som helst utan att bli less.
Det är en perfekt film ifall man vill gråta en skvätt, skratta eller helt enkelt om man inte har nåt bättre för sig och bara vill slötitta. I love it!
Kan nog va så att jag tycker om den lite extra för att Jude Law är med i den.... ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0