Zzzzzz.....



Nu har jag äntligen gjort helg! Trodde att jag skulle få en lång och härlig sovmorgon, men som vanligt kom Chili och väckte mig runt 8.20. Men jag hade en rätt jobbig dröm så det var bara bra haha.
Ska nog gå ner till pappa sen en sväng eftersom han åker tillbaka till Ronneby igen på söndag.
Senare när Manne kommer hem så åker vi till mamma i Hucksjöåsen och blir där över helgen. Ska bli skönt att komma "hem" igen, bara få ta det lugnt och slappna av.

Kanske ska köpa med mig lite "Kokain" så blir helgen ännu bättre, finns ju att köpa på Maxi.. ;) höhö.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha men va?

2011-11-06 @ 20:30:23
URL: http://www.jenfajempa.se
Postat av: Carro

Hihi ;)

2011-11-07 @ 20:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0