Bra helg!

I fredags åkte vi till Mannes mamma som ligger alldeles för långt bort... Gruvade mig lite för att åka dit, men det gick faktiskt bra. Stod ut med Beeengt, men en dag is enough.
Gjorde inte så mycket där, kikade på idol, kollade på film som manne valde och inte helt otippat blev det "this is it" med MJ och sen gick vi och la oss. Dagen efter blev det frukost, sen kikade vi på "Dyngkåt och hur helig som helst" med Mia Skäringer (hon som är Anna i Solsidan) som jag köpte på maxi förra veckan. Att jag köpte den var dock ett misstag, den var inte speciellt bra. Den va väl rolig lite då och då, men nej. Inget att rekommendera.
Sen testade Manne att köra Messi med sparkcykeln och det gick så bra så!



Sen for vi till stan igen. Väl inne så hoppade jag in i duschen och sen for jag till Jennifer. Vi käkade, drack lite vin och pratade. Sen kom Palm en sväng också. Vet dock inte vad hon heter i förnamn, har bara hört Palm.. Haha.
Mycket trevligt var det iaf!

Dagen efter så blev det en lååång sovmorgon. Fick ju sova en timme längre också eftersom man ställde tillbaka klockan till vintertid. Underbart :)
Runt 4-tiden blev det bio, jag och Linn såg "One day" med bl.a. Anne Hathaway. En riktigt grinfilm! Men den va jättebra. Väldigt oväntad!




Efter det for vi hem till Linn och efter en stund kom även Tilde!
En riktig myskväll. Kommer dock sakna Linn som åker till Klövsjö och ska va där i ca 6 månader :(
Men men, man får väl åka och hälsa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0