STRÖMSUND

Sitter just nu i en stuga i Strömsund. Manne har kört en hundspannstävling idag och ska även köra imorn, därför befinner jag mig i denna lilla håla!

Har i övrigt haft en någorlunda vecka. Har haft mycket trevliga besök och i torsdags åkte jag till Ronja! Vi körde ett pass bodypump på kvällen och dagen efter tog vi och bakade snickerskaka.
Jag som skulle bli stenhård med att inte äta nå sött, eller mat överhuvudtaget... Men jag smakade vajats lite och annars har jag för det mesta kört med drinkar, sallad, keso och frukt. Det funkar helt okej :)
Ska strax iväg och käka tacos, mums!

Här är Manne, ca 15min innan start. Lite nervös var han allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0