Fjärde Advent. Igår..

Jag hade helt glömt bort att det var fjärde advent igår.. Känner att jag inte alls håller koll på dagarna nu så det är kanske inte så konstigt. Trodde faktiskt att det var fredag idag.. Yrpära.

Idag har jag fixat revbenspjällen som vi ska äta på julafton. Kommer nog bli farligt goda.. Har även bakat en cheesecake efter mycket tjat från mamma. Känner att jag kommer bli en husmor om jag fortsätter så här, känns som om jag inte gör nåt annat än att baka eller laga mat när jag är i Hällesjö. 
Sen följde jag med micke en sväng till hammarstrand och handlade lite småsaker som fattades och nu sitter jag här. Alltså en sån där otroligt händelserik dag som man gör så mycket på! Not..
Vill bara att det ska bli imorgon så jag får träffa bror igen.

Idag parades även 2 av våra hundar Nova och Tats, så det blir valpar i slutet av Februari :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0