Blä för söndagar

Som vanligt, kan jag inte annat än att skriva att söndagar är boring as hell. Alltid lika händelselösa och tråkiga.. Det enda roliga som händer idag är antagligen att jag får åka bil med Iza till stan :) Första gången liksom! Lilla iza fisa är så duktig så.

Den vanliga smamanfattningen av helgen:
Kom hit till mamma redan på onsdageftermiddag eftersom jag var sjuker, och låg mest i soffan hela torsdagen.
På fredan hände inte heller speciellt mycket, var mest bara hemma och tog det lugnt och var till kälarne och handlade lite och så.
Och igår åkte jag till Ronjaf en åt lite tårta för Kjell fyllde år :) Det blev även lite singstar och så med deras släkt. Sen åkte jag och manne hem och åt mat.

Imornkväll kommer min kära far till Östersund och blir hemma i ca 2 veckor. Välkommen hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0