Lov lov, härliga lov.

Onsdag idag och ungefär halva lovet har gått. Eller jag fick lov redan i tisdags så för mig har ju då mer än halva gått!
Första dagen på lovet var en höjdare, var premiär för KungJohan att gå på krogen. Så kvällen började hos Jennifer N, där även RonjaF, Iza, RonjaN, Emelie Norman, Daniel, Alexander och Johan var. Runt halv 12 begav vi oss till krogen, eller jag och Johan gick och Iza, RonjaF och Emelie åkte bil. Jennifer hände det nåt konstigt med.. Hm. ;)
Blev iaf en lyckad kväll, man fick se mycket roligt :) Jag hade körlektion kl 10 på torsdagmorgonen så jag fick hålla mig nykter. Men det var skönt!
Efter körlektionen åkte jag, Ronja, Johan och Jennifer med Iza till Kälarne.
I påsk så har jag mest varit ute i finvädret och solat och kört lite hundspann. På påskafton så åkte jag, Mamma, Micke, Manne, nå grannar i Hällesjö och Ella från Sthlm, upp till en stuga i skogen och satt och solade och mådde gott hela dagen. Påskdagen såg nästan likadan ut, fast då satt vi bara ute vid husknuten och solade. Så jäkla skönt! Känns härligt att våren har anlänt.
I måndags åkte jag och Ronja till stan och jag har tydligen blivit en riktig jäkel på snarka. Snarkat har jag väl alltid gjort men tydligen inte så här extremt. Man börjar ju undra vad som hänt.. Pinsamt, JA! Men men, jag skyller som vanligt på mina gener. Pappa snarkar, mamma snarkar, Robin snarkar, så då är det inte så konstigt om jag också snarkar :) Maha.
Ja men vi åkte till stan för att gå "Riskettan" som f.r.o.m. 1 April är obligatorisk om man ska få ta körkort. Så vi gick på den 3 timmar långa onödiga kursen som kosta 800kr. Jag tror fan vi redan visste allt som han sa. Helt sjukt, dom kommer bara på massa anledningar för att tjäna pengar. Som att körkortet inte redan är nog dyrt..
Åkte tillbaka till Hällesjö på kvällen och nu sitter jag här. Var in till stan fram och tillbaka med mamma för hon skulle köpa lite grejer. Och jag fick köra, därför jag hängde med. Hihi.
Ikväll ska vi fira Micke som fyller 41 år idag! Grattis till han :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0