Sjukling

Har inte varit sjuk på hur länge som helst känns det som, så det var väl dax nu då tydligen. Vakna igårmorse av att jag hade ont i halsen men det gick över så jag tänkte inte mer på det. Gick på skolan som vanlogt och efter det träffade jag mamma en sväng och sen skjutsade hon mig till den vanliga bodypumpen. Kändes riktigt bra under hela passet, men efteråt när Iza och Johan hämtade mig så fick jag ont i bröstet och halsen, och inatt bröt det ut. Hade massa feberdrömmar halsen typ skrek av smärta kändes det som. Så jag gick på den enda lektionen på skolan idag och sen bar det iväg till mamma med bussen för att hålla mig inne och bli frisk! Vill ju bli det så fort som möjligt, speciellt till imorn/torsdag!
Såg nyss Mamma mia, som jag fick låna av Frida, och den var väl helt okej.. Alla säger ju att den var tokbra men jag vette tusan vad jag tyckte. Den var ju jättemysig men mer vet jag inte. Var ju less på låtarna pga av 2 personer ( Claudia och Frida ) så det var nog därför den inte var nån höjdare ;) Men så har jag ju lite udda filmsmak också, tydligen. Haha.

Hämtade även min kära studentmössa igår, wohoo! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0